Ułatwienia dostępu

  • Skalowanie treści 100%
  • Czcionka 100%
  • Wysokość linii 100%
  • Odstęp liter 100%

Strefa Klienta

Klient w Biurze Obsługi Klienta może załatwić sprawy związane z:

  1. Przyłączeniem nieruchomości do sieci wodociągowej i kanalizacyjnej tj.  począwszy od uzyskania: opinii o możliwości przyłączenia do sieci wodociągowej i kanalizacyjnej, warunków przyłączenia do sieci wodociągowej i kanalizacyjnej, warunków technicznych na budowę sieci wodociągowej i kanalizacyjnej, uzgodnienia projektu przyłączy i sieci wodociągowej i kanalizacyjnej, do dokonania odbioru technicznego i  końcowego przyłącza wodociągowego i kanalizacyjnego, oraz przyłączania (wcinki) do sieci wodociągowej i kanalizacyjnej, a także sprawdzenia i zaplombowania podlicznika przeznaczonego do pomiaru zużycia wody na podlewanie ogrodu.
  2. Zawieraniem umów o dostarczanie wody i  odprowadzanie ścieków, uaktualnianiem danych w umowie, uzyskaniem informacji o swoich płatnościach i rozliczeniach, podawaniem aktualnych stanów wodomierzy oraz rozwiązywaniem umów.
  3. Naprawą, legalizacją i sprzedażą wodomierzy.
  4. Wykonaniem ekspertyz wodomierzy.
  5. Usługami w zakresie pracy specjalistycznego sprzętu wodociągowo-kanalizacyjnego (m.in. kamery TV do przeglądu kanałów).
  6. Udostępnieniem hydrantu do poboru wody do celów plukania lub próby ciśnieniowej wodociągu lub kanału..
  7. Zleceniem otwarcia/zamknięcia dopływu wody lub likwidacją przyłącza.
  8. Składaniem reklamacji i skarg.
  9. Dokonaniem zapłaty w kasie Spółki należności wynikających z faktur wystawionych przez Wodociągi Białostockie Sp. z o.o.
  10. Uzyskaniem informacji o wszystkich innych usługach świadczonych przez Wodociągi Białostockie Spółkę z o.o.

Wodociągi Białostockie Spółka z o.o. w Białymstoku informuje, że od dnia 19 września 2020 r., zgodnie z art. 35 ust.1 ustawy z dnia 13 lutego 2020 r. o zmianie ustawy - Prawo budowlane oraz niektórych innych ustaw ( Dz.U. 2020. 471) 
„1. Do spraw uregulowanych ustawą zmienianą w art. 7 dotyczących wydawania przez przedsiębiorstwa wodociągowo-kanalizacyjne warunków przyłączenia do sieci wodociągowej i kanalizacyjnej, odbioru przyłączy wodociągowych i kanalizacyjnych oraz włączenia ich do sieci wodociągowych i kanalizacyjnych niezakończonych w terminie 12 miesięcy od dnia wejścia w życie niniejszej ustawy, stosuje się przepisy dotychczasowe.”


Biuro Obsługi Klienta

ul. Młynowa 52/1
15-404 Białystok

tel. (85) 745-81-70 /71,72/ 
fax (85) 745-81-13
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Godziny pracy:

poniedziałek w godz. 7.00-17.00

wtorek-piątek w godz. 7.00-15.00

Kasa
Poniedziałek-piątek w godz. 8.00-12.00

 

 

Zapamiętaj ustawienia
Ustawienia plików cookies
Do działania oraz analizy naszej strony używamy plików cookies. Pomagają nam także zrozumieć w jaki sposób korzystasz z treści i funkcji witryny. Dzięki temu możemy nadal ulepszać i personalizować korzystanie z naszego serwisu. Zapewniamy, że Twoje dane są u nas bezpieczne. Nie przekazujemy ich firmom trzecim. Politykę prywatności.
Zaznacz wszystkie zgody
Odrzuć wszystko
Przeczytaj więcej
Funkcjonalne
Te pliki cookie są potrzebne do prawidłowego działania witryny. Nie możesz ich wyłączyć.
Niezbędne pliki cookies
Te pliki cookie są konieczne do prawidłowego działania serwisu dlatego też nie można ich wyłączyć z tego poziomu, korzystanie z tych plików nie wiąże się z przetwarzaniem danych osobowych. W ustawieniach przeglądarki możliwe jest ich wyłączenie co może jednak zakłócić prawidłowe działanie serwisu.
Akceptuję
Odrzucam