Strefa Klienta
- Start
- Strefa Klienta
- Biuro Obsługi Klienta
Klient w Biurze Obsługi Klienta może załatwić sprawy związane z:
- Przyłączeniem nieruchomości do sieci wodociągowej i kanalizacyjnej tj. począwszy od uzyskania: opinii o możliwości przyłączenia do sieci wodociągowej i kanalizacyjnej, warunków przyłączenia do sieci wodociągowej i kanalizacyjnej, warunków technicznych na budowę sieci wodociągowej i kanalizacyjnej, uzgodnienia projektu przyłączy i sieci wodociągowej i kanalizacyjnej, do dokonania odbioru technicznego i końcowego przyłącza wodociągowego i kanalizacyjnego, oraz przyłączania (wcinki) do sieci wodociągowej i kanalizacyjnej, a także sprawdzenia i zaplombowania podlicznika przeznaczonego do pomiaru zużycia wody na podlewanie ogrodu.
- Zawieraniem umów o dostarczanie wody i odprowadzanie ścieków, uaktualnianiem danych w umowie, uzyskaniem informacji o swoich płatnościach i rozliczeniach, podawaniem aktualnych stanów wodomierzy oraz rozwiązywaniem umów.
- Naprawą, legalizacją i sprzedażą wodomierzy.
- Wykonaniem ekspertyz wodomierzy.
- Usługami w zakresie pracy specjalistycznego sprzętu wodociągowo-kanalizacyjnego (m.in. kamery TV do przeglądu kanałów).
- Udostępnieniem hydrantu do poboru wody do celów plukania lub próby ciśnieniowej wodociągu lub kanału..
- Zleceniem otwarcia/zamknięcia dopływu wody lub likwidacją przyłącza.
- Składaniem reklamacji i skarg.
- Dokonaniem zapłaty w kasie Spółki należności wynikających z faktur wystawionych przez Wodociągi Białostockie Sp. z o.o.
- Uzyskaniem informacji o wszystkich innych usługach świadczonych przez Wodociągi Białostockie Spółkę z o.o.
Wodociągi Białostockie Spółka z o.o. w Białymstoku informuje, że od dnia 19 września 2020 r., zgodnie z art. 35 ust.1 ustawy z dnia 13 lutego 2020 r. o zmianie ustawy - Prawo budowlane oraz niektórych innych ustaw ( Dz.U. 2020. 471)
„1. Do spraw uregulowanych ustawą zmienianą w art. 7 dotyczących wydawania przez przedsiębiorstwa wodociągowo-kanalizacyjne warunków przyłączenia do sieci wodociągowej i kanalizacyjnej, odbioru przyłączy wodociągowych i kanalizacyjnych oraz włączenia ich do sieci wodociągowych i kanalizacyjnych niezakończonych w terminie 12 miesięcy od dnia wejścia w życie niniejszej ustawy, stosuje się przepisy dotychczasowe.”
Biuro Obsługi Klienta
ul. Młynowa 52/1
15-404 Białystok
tel. (85) 745-81-70 /71,72/
fax (85) 745-81-13
e-mail:
Godziny pracy:
poniedziałek w godz. 7.00-17.00
wtorek-piątek w godz. 7.00-15.00
Kasa
Poniedziałek-piątek w godz. 8.00-12.00